•                                                         Субота, 20.04.2024, 16:16                                                                  Ви увійшли як Гость              Сайт Чупирянського НВО    
  • Модель упровадження інклюзивної освіти

    Рівень закладу освіти

    Ø Вивчення ситуації на території обслуговування закладу щодо кількості дітей з особливими освітніми потребами через взаємодію з органами охорони здоров’я, ПМПК (ІРЦ), працівниками закладів дошкільної освіти, бесід з батьками.

    Ø Налагодження контактів: з міськими соціальними службами та громадськими організаціями, з ПМПК (ІРЦ), обласного інституту післядипломної освіти.

    Ø Визначення попередньої мережі інклюзивних класів (груп).

    Ø Визначення дій щодо адаптації навчального середовища (за нозологіями дітей в інклюзії) для кожного фахівця закладу: наочність, обладнання, матеріали.

    Ø Організація методичного забезпечення: авторські корекційної-розвиткові програми, підручники, дидактичні матеріали.

    Ø Пристосування матеріально-технічної бази закладу освіти: побудова пандусу, створення реакційних зон відпочинку, пристосування матеріально-технічної бази класу (групи) відповідно нозології; придбання необхідного медичного та спортивного обладнання; облаштування кабінету ЛФК.

    Ø Введення посади асистента вчителя (вихователя), відповідно до кількості класів (0,5 ставки на кожний) або груп (1 ставка на кожну).

    Ø Створення психолого-педагогічної команди (заступник директора (методист), класний керівник (основний вихователь), психолог, соціальний педагог, дефектолог, вчитель-логопед, асистент вчителя (вихователя), батьки дитини з ООП.

    Ø Налагодження партнерських стосунків з батьками дітей з ООП, які обов’язково входять до складу психолого-педагогічної команди.

    Ø Методична робота з кадрами: заходи (всі форми: наради, в т.ч. інструктивно-методичні, семінари, конференції, консиліуми тощо); курсова перепідготовка; дистанційне навчання та самоосвіта.

    Ø Складання індивідуальної програми розвитку.

    Ø Складання індивідуального навчального плану на навчальний рік, перелік навчальних предметів; кількість відведених годин на кожний предмет; корекційної-розвиткові заняття; розклад.

    Ø Моніторинг навчально-виховних досягнень (інформація про прогрес дитини, учня); робочі зошити; зразки робіт дитини (малюнки, доробки); контрольні листки (індивідуальні картки для контрольних, самостійних робіт); тести, анкети; результати спостережень, корекційної роботи психолога, соціального педагога, логопеда тощо.

    Ø Оформлення дитячого порт фоліо (веде асистент вчителя (вихователя)).

    Меню сайту  



    E-mail:
    Пароль:
    <