Головна » Статті » Мої статті |
Трикутник - геометрична фігура, з якою знайомляться у старшій школі ,на уроках геометрії. Мабуть не тільки мені довелося почути від свого вчителя математики такий вислів: "Пифагоровы штаны на все строны ровны". Чомусь пам’ятається до сих пір. В кожній науці схований «філософський камінь», проте не кожному вдається віднайти його і пізнати до кінця. Якщо взяти до уваги наш «рівносторонній бермудський трикутник», то не загубитися в ньому допоможе єдина мета, для досягнення та реалізації якої кожна зі сторін повинна прикласти рівну кількість зацікавленості та праці. Цією метою, навіть ціллю є виховання та становлення особистості дитини. Відсутність взаєморозуміння – перша тріщина у виховному фундаменті. Та дану теорему легко довести таким чином: кожна з трьох «бісектрис» нашого «бермудського трикутника» повинна вийти зі своїх кутів і пити на зустріч одна одній, тоді вони зустрінуться у єдиній центральній точці під назвою «Виховання». «Виховна точка» акумулює у собі енергію (позитивну чи негативну) в залежності від психологічного клімату, що панує у шкільній сім’ї, Тільки за умови надходження сприятливої, позитивної енергії від усіх кутів "трикутника» до центральної «виховної» точки, можлива повна гармонія та взаєморозуміння. Щоб знайти компроміс у будь – якому спірному питанні, треба починати шукати причину в собі. Вчителі, батьки та діти ,давайте всі разом дістанемо зі скарбниць наших душ все саме найліпше : доброту, милосердя, працьовитість та спрямуємо цю триєдину енергію позитиву у єдине виховне русло. Тоді так званий «бермудський трикутник» непорозумінь, накриють хвилі теплої гармонії і ми більше не загубимося у круговерті байдужості. | |
Переглядів: 792 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |